ثبت آگهی رایگان
ثبت آگهی رایگان
شرکت اصفهان پخت

توضیحات آگهی

تاریخچه اصفهان پخت
شرکت اصفهان پخت در سال ۱۳۵۸ توسط رسول خبازیان تاسیس شد و تا کنون تحت مدیریت وی به فعالیت خود ادامه داده است. این شرکت کار خود را با تولید ماشین‌آلات پخت نان آغاز نمود و در این زمینه موفقیت‌های چشمگیری به دست آورد. همچنین در سال ۱۳۶۸ با دریافت استاندارد ماشین پخت نان از پژوهشکده غله و نان و سپس با دریافت نشان استاندارد ایران به عنوان شرکتی معتبر در طراحی و تولید این گونه ماشین‌آلات مطرح گردید.

این شرکت در سال ۱۳۷۳ برای اولین بار در ایران فر گردان پیتزا را طراحی و تولید نمود. این فر به علت ویژگی‌های خاص خود مورد استقبال فراوان قرار گرفت و به عنوان یکی از بهترین انواع فر شناخته شد. از این نوع فر تا کنون صدها دستگاه در رستوران های سراسر ایران و برخی کشورهای هم جوار، نصب گردیده است.

شرکت اصفهان پخت پس از آن در سال ۱۳۷۴ خط تولید تجهیزات آشپزخانه‌های صنعتی را به تولیدات خود اضافه نمود و هم اکنون با بیش از ۸۰ نوع محصول در رابطه با آشپزخانه‌های صنعتی، فست فود و ماشین‌آلات پخت نان مشغول است.

این شرکت از آغاز تاکنون، رضایت مشتریان را مبنای فعالیت‌های خود قرار داده، با به کارگیری آخرین تکنولوژی‌ها در جهت ارتقای کیفیت محصولات خود کوشیده و در این زمینه لوح‌های تقدیر متعددی دریافت نموده است.

کلیه محصولات این شرکت فقط با لوگو و نام اصفهان پخت به بازار عرضه می‌گردند.

نشانی نمایشگاه مرکزی و کارخانه
اصفهان – شهرک صنعتی جی – خیابان چهارم – فرعی یکم – پلاک ۱۱
شماره تلفن های نمایشگاه مرکزی
۰۳۱-۳۶۶۲۵۱۴۱
۰۳۱-۳۵۷۲۴۱۰۰
۰۳۱-۳۵۷۲۴۱۰۳ تلفکس

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شرکت اصفهان پخت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.