ثبت آگهی رایگان
ثبت آگهی رایگان
شرکت صالح شمال

توضیحات آگهی

مجتمع تولیدی ادوات کشاورزی و دامداری صالح شمال با بیش از نیم قرن فعالیت مستمر در زمینه طراحی و تولید انواع ادوات و دنباله بندهای ماشین الات کشاورزی با هدف رشد و توسعه صنعت کشاورزی و بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا در جهت مکانیزاسیون کشاورزی در خدمت کشاورزان ایران عزیز می باشد.

مرحوم حاج سید ابراهیم شریف زاده ( پدر صنعت جویبار ) موسس و بنیانگذار مجتمع که از پیشکسوتان تولید ادوات و دنباله بندهای کشاورزی بوده، که با بررسی نیاز کشاورزان منطقه، با طراحی و ساخت انواع ادوات کشاورزی و دامداری تحولی عظیم در زمینه مکانیزاسیون کشاورزی در منطقه و کشور به وجود آورده است.

همچنین چندین بار به عنوان نماینده صنعتی به کشورهای پیشرفته صنعتی چون ایالات متحده امریکا،اسپانیا، فرانسه، هلند، هندوستان و کشورهای حاشیه خلیج فارس و… اعزام شد و موفق به دریافت لوح تقدیر و نشان لیاقت و دانشنامه گردید.

مهمترین این افتخارات دریافت دانشنامه معتبر دانشگاه ایلنیویز امریکا بود که قابلیت و توانایی های او را به عنوان یک مخترع بیش از بیش شناساند و نامش را بلند آوازه ساخت.این مجتمع برای اولین بار با طراحی و ساخت چرخ چنگال به منظور آماده سازی زمینهای شالیزاری زمینه ورود تراکتور به شالیزارها را فراهم ساخت.

این مجتمع با تولید ادوات و دنباله بندهای تراکتور و تیلر ضمن برخورداری از بالاترین کیفیت و استانداردهای لازم و رضایت کشاورزان گامی مفید و موثر در رشد و تولید محصولات کشاورزی برداشته است.

در راستای اهداف بلند این مجتمع و نگاهی گذرا از وضعیت سنتی به صنعتی بر آن شدیم کارخانه ای را در شهرک صنعتی جویبار احداث و با استفاده از پیشرفته ترین دستگاههای صنعتی و بهره گیری از متخصصین برجسته و کارگران ماهر مبادرت به تولید بیش از سی نوع محصول نمائیم.

و با توجه به بالا بودن کیفیت محصولات تولیدی موفق به اخذ گواهی آزمون و تائیدیه تست از موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشور شده ایم که نشانگر استاندارد بودن تولیدات این مجتمع می باشد.

این مجتمع با طراحی و ساخت انواع دنباله بندها شامل انواع گاوآهن ، دیسک ، تریلی ، سمپاش ،چرخ چنگال و آسیاب و میکسر و دیسک تیلر … در خدمت کشاورزان عزیز است.محصولات تولیدی علاوه بر منطقه و استان مازندران به سایر استانهای کشور صادر می گردد. ضمناً با توجه به مرغوبیت کالاهای تولیدی به سایر کشورهای همجوار و آفریقایی صادر گردیده است.

کار و تلاش هوشمندانه ، توجه و دقت در برآورده ساختن نیازهای کشاورزان عزیز ، انتقاد پذیری و تلاش در جهت رفع معایب و نواقص موجود و همچنین بالا بردن بهره وری و دنباله بندهای کشاورزی و دامداری سر لوحه کاری این مجموعه بوده است که جهت رفاه حال کشاورزان، باغداران و دامداران عزیز اقدام به افتتاح فروشگاه لوازم یدکی ، نمایشگاه و فروشگاه ماشین آلات و ادوات کشاورزی و یک واحد کاملا تخصصی جهت ارائه خدمات گارانتی و سرویس و نگهداری کلیه ماشین آلات و ادوات کشاورزی در مرکز جویبار نموده ایم.

کلیه محصولات صالح شمال دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشد.افتخار ما اعتماد شما عزیزان می باشد.ما همواره آماده پاسخگویی به تمام نیازهای بالقوه شما می باشیم.

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شرکت صالح شمال”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.